Plăți
TARIFE: Poşta română: 20 lei/colet și curier: 25 lei, iar în cazul în care aţi făcut două comenzi în aceeaşi zi, acestea se cumulează, atât în colet, cât şi pe factura de plată.
Clienţii pot comanda produse de pe www.kraftdesign.ro, cu ajutorul Coşului de cumpărături, e-mail sau telefon. Clientul poate anula comanda prin e-mail sau telefonic, în aceeaşi zi în care a fost efectuată, până la ora 16:00, precizând numele, numărul de telefon şi numărul comenzii.
ATENŢIE: Pentru o comandă în București cu valoare de peste 1000 lei NU SE PERCEP TAXE DE EXPEDIERE și în Ilfov pentru comenzile de peste 1500 lei, acestea fiind GRATUITE, gratuitatea se aplică atât pe factură cât și în coșul de cumpărături.
PLATA se face prin sistem numerar la livrare la primirea coletului transfer bancar direct sau plăți cu cec cu menţiunea ca atunci când se face transferul de bani să ne contactaţi. În cazul unei plăţi efectuate şi a unei eventuale anulări a comenzii, clientul va primi înapoi suma virată în decurs de maxim 30 de zile.
Livrare
Dacă comanda a fost făcută înseamnă că ați fost de acord cu termenii specifici enunțați în pagina de comanda și cu prețul produselor și al transportului afișate în coșul de cumpărături.
Pentru livrările în alte localități vă rugăm să solicitați informații suplimentare.
– Livrarea comenzii pentru articolele aflate pe stoc, se face într-un interval de 24-48 ore în funcție de opțiunea clientului.
Pentru produsele pe care firma nu le are pe stoc și le comandă de la producători, livrarea se confirmă telefonic clientului.
Nu putem garanta îndeplinirea tuturor comenzilor conform informaţiilor de pe site. Se poate întâmpla ca unele produse să nu fie disponibile, chiar dacă pe site apar în stoc.
Termenele de livrare menţionate nu depind numai de magazinul nostru online, ci şi de serviciul de curierat sau poșta Română.
Retur
Conform OG 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanță și Legii 51/2003, care aprobă ordonanța, “consumatorul are dreptul de a denunța unilateral contractul la distanță, în termen de 10 zile lucrătoare, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cădea în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor”. Produsele returnate trebuie să fie în aceeași condiție ca la primire: fără defecte și in pachetul orginal în care au fost livrate. Coletul se trimite cu confirmare de primire la destinatar.
În aceste cazuri, ne obligăm să returnăm contravaloarea produsului imediat ce acesta se va întoarce la noi.